Vertaa matkapuhelinliittymät

LIITTYMÄVERTAILU JA PARHAAN LIITTYMÄN VALITSEMINEN SINUN TARPEISIISI

Nykypäivänä lähes kaikilla on ainakin yksi puhelinliittymä ja monesti jopa useampia, joten liittymävertailu on erittäin tärkeää, jotta et maksaisi liikaa ominaisuuksista joita et tarvitse puhelinliittymissä. Vertaamo.fi on koonnut runsaan tietopaketin puhelinliittymistä ja niiden vertailusta, jotta liittymävertailu onnistuu sinulta helposti ja nopeasti.

Liittymävertailu on ei ehkä ole koskaan ollut näin helppoa. Löydät sivuiltamme Suomen isoimpien operaattorien DNA:n, Elisan, Telian ja Moin kaikki liittymät. Voit näppärästi ja helposti vertailla kaikki erilaiset liittymätyypit ja -paketit ja löytää edullisimman liittymän sinun tarpeisiisi. Jokaisella on omat erilaiset tarpeet, joten sama liittymä ei välttämättä sovi kaikille.

Operaattorit painottavat erilaisia asioita liittymissään ja markkinoinnissaan, joten voi olla vaikea saada selvää mitä liittymät tarkalleen pitävät sisällään. Jos sinulla on hankaluuksia ymmärtää erilaista sanastoa ja termejä, ei huolta. Olemme nimittäin tehneet liittymävertailumme niin, että se on selkeä ja kertoo liittymävertailun vaiheet yksi kerrallaan ja selkeästi.

MILLOIN PUHELINLIITTYMÄ KANNATTAA VAIHTAA?

Puhelinliittymän vaihtamiseen voi olla useita eri syitä mutta yleisimmät syyt vaihtoon ova nykyisen liittymän huono vastaavuus tarpeisiin ja liittymä on liian kallis.

Mikäli maksat puhelinliittymästä tällä hetkellä yli 30 €, suosittelemme vahvasti tutustumaan eri operaattoreiden tarjouksiin ja puhelinliittymiin.

30 € voi tuntua pieneltä rahamäärältä mutta jos voit puhelinliittymiin tutustumalla ja kilpailuttamalla säästää melkein kolmasosan, niin se kannattaa ilman muuta tehdä.

Kymmenen euron säästöllä kuukaudessa, on jo vuositasolla 120 euroa!

Toinen yleinen syy puhelinliittymän vaihtamiseen on se, että liittymän ominaisuudet eivät enää vastaa nykyistä tarvetta tai ovat puutteelliset.

Nettiyhteys voi olla huono. Elokuvien ja videoiden katsominen tökkii, yhteyttä ei saa muodostettua.

Etätöiden tekeminen on myös nykyisen maailmantilanteen myötä lisääntynyt. Hidas yhteys tai pätkiminen ei välttämättä johdu verkon kuormittumisesta, vaan liian hitaasta liittymästä tarpeisiisi. Puhelinliittymän nettiyhteys on tässä tapauksessa yksinkertaisesti liian hidas käyttöösi.

Aikaisemmin liittymän data on voinut olla sinulle riittävä, mutta netin käyttö on viime aikoina lisääntynyt yllättäen eikä liittymäsi ole enää soveltuva nykyiseen tarkoitukseen. Yleensä operaattorit arvottavat nopeammat yhteydet hitaiden edelle kun kaistaa jaetaan.

Nykyään puhelin on useilla koko ajan käytössä, joten puhelinliittymän päivittäminen ajantasalle on syytä tehdä 1-2 kertaa vuodessa.